Schade aan uw gebouw of inventaris
Wij laten u zo snel mogelijk weten of uw schade verzekerd is en tot welk bedrag u verzekerd bent. Wij maken dan meteen afspraken met u over het vervolg.
Noodsituatie buiten kantooruren
Betreft het een ingrijpende schade dan kunnen wij u voorstellen om direct onze schademanager bij u langs te sturen om u te helpen deze schade te regelen. In spoedeisende gevallen – buiten kantoortijden- is de reparateur snel ter plaatse om te zorgen dat er noodmaatregelen worden getroffen om verdere schade te voorkomen. Bij minder dringende zaken adviseren wij u wat u alvast kunt doen.
Schade zelf (laten) herstellen
In overleg met ons kunt er ook voor kiezen om de schade zelf te (laten) herstellen. Wij bepalen de omvang van de schade op basis van uw melding. Soms kan dat aan de hand van bijvoorbeeld foto’s of facturen. Ook kan het zo zijn dat een schade-expert ter plekke de schade opneemt. Zijn de facturen correct? Dan betalen wij de schadevergoeding op basis daarvan zo snel mogelijk aan u uit. Wij verminderen hierbij de vergoeding met het eigen risico. Het kan voorkomen dat u een voorschotbetaling nodig heeft. Neemt u daarvoor contact met ons op.
Feedback schade afhandeling
Wij willen altijd graag weten hoe u de afhandeling van uw schade heeft ervaren. Op deze manier kunnen we onze dienstverlening verbeteren. U ontvangt daarvoor van ons een vragenlijst. Wij stellen het op prijs als u die invult.